محسن رنانی 2

پرونده ای برای دکتر محسن رنانی، مسلمان لیبرال

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در سایتم کلمه «رنانی» را جستجو کردم که نتیجه این بود، تعداد نوشته هایی که مستقیما برای ایشان یا به لطف آموزشهای ایشان و همچنین در میان متن یادآوری از ایشان شده، به تعداد کل نوشته های سایت من، بالاست. عمیقا ایشان را دوست دارم، کسی که است که به طور اتفاقی ایشان را با کتاب اقتصاد سیاسی مناقشه ی اتمی ایران شناختم و به شدت به ایشان دلبسته شدم.

گاه به گاه مطالب مختلفی از این استاد عزیز می خوانم و باور دارم که یکی از تاثیرگذارترین انسان های زندگی من بوده اند و خواهند بود و امیدوارم که توفیق یادگیری عمیق و بیشتری از ایشان داشته باشم.

دانلود مستقیم فایل PDF:

استاد تمام اقتصاد دانشگاه اصفهان را در حد شناخت کلی از مقاله ها و نوشته هایشان می شناختم و مشتاق بودم که درباره ی ایشان بیشتر بدانم تا اینکه ماهنامه برای فـردا در اصفهان در یک کار بسیار پسندیده یک پرونده اختصاصی با عنوان سرمایه نمادین (پرونده‌ای در بزرگداشت دکتر محسن رنانی) برای ایشان کار کرده و باعث شده اند دکتر رنانی را بتوانیم بهتر بشناسیم، این فایل پی.دی.اف را می توانید در زیر دانلود کنید:

.

دانلود مستقیم نسخه PDF بزرگداشت دکتر محسن رنانی با عنوان مسلمان لیبرال

.

.

دوستان در بخش کتابخانه زمان شما می‌توانید علاوه بر کتاب‌ها و مقالات، در بخش زندگینامه / بیوگرافی با شخصیت‌های بزرگ دیگری نیز آشنا شوید.

.
زندگینامه دکتر محسن رنانی از زندگی خود و باورهایش به عنوان یک مسلمان لیبرال

پی‌نوشت‌ها:

 

پی نوشت اول: این فایل در این بخش از سایت دکتر رنانی موجود است که با عنوان : من یک مسلمان لیبرال هستم که دغدغه اصلی‌ام «غنی‌سازی» در یک «جامعه بی‌کودکی» است درج شده و این توضیح را نیز دارد: (مصاحبه محسن رنانی با ماهنامه‌ی فرهنگی اجتماعی «برای فردا» که در شماره پانزدهم این ماهنامه که در آبان‌ماه ۱۳۹۵ به چاپ رسیده‌است.)

پی نوشت دوم:  دو سخنرانی دیگر هم برای دوستانی که با دکتر رنانی آشنا نیستند، می آورم. اولی مربوط به سخنرانی ایشان در TEDx نقش جهان بوده که پیرامون تاثیر تخریبی جوک های سیاه بر جامعه ما به عنوان مانعی مهم در راه توسعه کشور معرفی شده است:

.

و سخنرانی (صوتی) ایشان هم با عنوان  «حاکمیت مجازی و توسعه پایدار» به سفارش نهمین همایش انجمن دانشگاه صنعتی شریف (واشینگتن) تهیه شده است. در ادامه می توانید در سایت آپارات نسخه ویدیویی این سخنرانی را بشنوید:

.

.

همچنین برای دانلود مستقیم نسخه PDF حاکمیت مجازی و توسعه پایدار کلیک کنید

پی نوشت سوم:  کافیست کمی به عنوان «مسلمان لیبرال» توجه کنید. چالش ها و نقدها و بحث های بسیاری در جمع شدن و کنار هم آمدن (یا نیامدن) این دو وجود دارد که پیگیری آن ها هم می تواند برای علاقمندان جالب و آموزنده باشد.

.

کتاب‌خانه زمان:

دوستان عزیز این نوشته مربوط به یکی از کتاب‌های معرفی شده در کتابخانه زمان است. من سجاد سلیمانی روی بحث زمان و مدیریت زمان کار می‌کنم و در این کتابخانه، کتاب‌های مربوط و پیشنهادی خودم را معرفی می‌کنم. اگر علاقمند هستید، روی لینک زیر کلیک کنید تا کتاب‌های بیشتری را مشاهده کنید:

«  کتابخانه زمان  »

آرشیو معرفی و خلاصه کتاب و مقاله 

بخش مقالات کتابخانه

بخش کتاب‌های اختصاصی مدیریت زمان

بخش کتاب‌های پیشنهادی

مرکز دانلود فایل در کتابخانه

. رادیو مدیریت زمان – فایل‌های صوتی آموزشی رخ زمان – آرشیو عکس، نقاشی و کاریکاتورها با موضوع زمان تلوزیون زمان – آرشیو ویدیو و فیلم‌های آموزشی مرتبط   سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )
لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۲ Average: ۵]

One thought on “پرونده ای برای دکتر محسن رنانی، مسلمان لیبرال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.