ثبت نام دوره‌ی ذره‌بین

ثبت نام دوره‌ی آموزشی خصوصی تک‌نفره‌ «ذره‌بین» (آنلاین یا حضوری) آغاز شد

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در پایان هر سال، وقتی به یکسال گذشته‌ی خود می‌اندیشیم خیلی وقت‌ها احساس رضایت نداریم، چرا که بسیاری به بسیاری از اهداف و برنامه‌های کار و زندگی خود دست نیافته‌ایم. اهداف هرفردی مناسب خود اوست و رسیدن به آنها رضایت ایجاد می‌کند.

— برای کسی صحبت کردن در جمع و خجالت نکشیدن هدف بزرگی است — داشتن تناسب اندام و رسیدن به وزنی مطلوب دغدغه‌ی برخی دیگر — قبولی در کنکور و رشته‌ی مورد علاقه هدف بزرگ زندگی فردی دیگر شده — شروع یک بیزنیس یا استارتاپ فردی یا خانوادگی یا مشارکتی همه‌ی دغدغه‌ی دیگریست — تربیت درست فرزند و آموختن شیوه‌های درست اداره یک خانواده هدف فردی دیگر — کسب درآمد و توانمند شدن برای داشتن استقلال مالی می‌تواند همه‌ی دغدغه‌ی یک جوان ایرانی باشد — پیدا کردن شغلی با درآمد مناسب و افزایشِ کیفیت زندگی هم برنامه‌ی بسیاری دیگر — مدیری که برنامه‌ی اداره‌ی بهتر زیرمجموعه را در سر دارد اما از سالی که گذشت، رضایت کافی ندارد — دختر یا پسر جوانی که قصد ازدواج دارند اما به خوبی یاد نگرفته‌اند همسر و یار خود را چگونه پیدا کنند — و هزاران ایده‌ و هدفی که هرسال برنامه‌ریزی می‌شوند …

همه‌ی این‌ها نمونه‌هایی از اهدافی است که آدم‌های دوروبرمان در سر دارند. هرکسی در آغاز سال به اهداف و برنامه‌های آینده‌ی خود فکر می‌کند و دوست دارد که در پایان سال موفقیت خود را ببیند. اما چه می‌شود که بسیاری از ما در پایان سال رضایت کافی از عملکرد خودمان نداریم؟ چرا به اهداف خود نمی‌رسیم؟

با فرارسیدن نوروز و با امید به آینده باز هم قصد داریم یک برنامه‌ی جدید برای آینده‌ی خود برنامه‌ریزی کنیم، این عالی‌ست. به شما تبریک می‌گویم اما یک سوال بسیار مهم: آیا می‌دانیم که مسئله‌ی اصلی ما چیست و چگونه باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشیم؟ راه‌های رسیدن به هدف خود را می‌دانیم؟

  دوره‌ی «ذره‌بین» به همین منظور طراحی شده است

قصد دارم چند نفر از دوستانی که به مدیریت زمان و زندگی خود علاقمند هستند و تلاش می‌کنند به دستاوردهای مهمی در طول سال برسند، یک دوره‌ی کوتاه برگزار کنم.

اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که علاقمندید یک برنامه‌ی بسیار جدی داشته باشید که به سادگی تمام برنامه‌ریزی شود و هیچ‌گاه در طول سال فراموش نکرده و همه‌ی پتانسیل و انرژی خود را در یک جهت مشخص هدفمند کنید، تا به نتایج بسیار مهم و متمایزی دست پیدا کنید، این دوره احتمالا برای شما مفید خواهد بود.

  این دوره در سه جلسه‌ی دو نفره بین من و شما برگزار خواهد شد (آنلاین یا حضوری در تهران)
  • دو جلسه در اسفند ماه  (آموزش و مشاوره)
  • یک جسله در اردیبهشت سال آینده (برای مرور مطالب گفته‌شده و رفع سوالات ذهنی و تکمیل آموزش)
مدت زمان هر جلسه ۹۰ دقیقه است (یک و نیم ساعت). توجه داشته باشید که عموم جلسات مشاوره یک ساعتی است.  

سوالی داری بپرس: در بین این جلسات هم شما می‌توانید ۱۰ سوال مهم و مرتبط با برنامه و مدیریت زمان را از من بپرسید. عدد ده را گذاشته‌ام که محدودیت ایجاد شود تا علاوه بر افزایش توانمندی من در پاسخگویی، شما نیز بتوانید بهترین و لازم‌ترین سوالات خود را مطرح کنید.

  در این دوره یاد می‌گیریم: در یک جسله‌ی خصوصی به راحتی از ضعف‌ها و اشتباهاتمان خواهیم گفت و کمی آنها را خواهیم شناخت. تک کلمه‌ی زندگی که مبنای کتابی به همین نام است را به طور عملی در زندگی‌مان پیاده‌سازی خواهیم کرد. بر مبنای تئوری انتخاب آقای ویلیام گلسر به زندگی و اتفاقات آن و نقشی ما در ساختن زندگی داریم نگاه می‌کنیم. اثر مرکب (دارن هاردی) را به طور عملی تمرین خواهیم کرد. قدرت نه گفتن چیست و چگونه باید آن را در زندگی بکار بگیریم؟ ارزش‌های خود را مرور می‌کنیم تا به ارزشمندترین آن برسیم باور می‌کنیم که انسان محدود است اما با همه‌ی محدودیت خود می‌تواند بزرگ‌ترین هدف‌گذاری‌ها را داشته باشد. احتمالاً مدل ذهنی غلط همه‌چیزها را خواستن و ده‌ها هدف داشتن را کنار می‌گذاریم یادگیری شبکه‌ای و مرتبط را به طور عملی در طول سال خواهیم داشت. برخی از تکنیک‌های مدیریت زمان را متناسب هر فردی گفته خواهد شد تا در اجرای برنامه توانمند شود.   بجز مشاوره‌ی دونفره و کلاس خصوصی دیگر چه محتوایی خواهیم داشت؟ بجز جلسه‌ی حضوری، از ابزارهای کمک آموزشی دیگری بهره‌مند خواهیم شد که همگی در یک مسیر مشخص ما را برای متمرکز شدن روی اهداف زندگی شخصی‌مان یاری خواهند کرد. علاوه بر آن ما این روش را یاد میگیریم تا در آینده برای عموم مسائل کاری، زندگی شخصی، زندگی متاهلی، محل کار، کارآفرینی و تحصیل بتوانیم از آن استفاده کنیم. در این دوره علاوه‌ی بر جلساتی که خواهیم داشت این محتوا را هم مرور خواهیم کرد:
  • کتاب بسیار کوچک و سبکِ «کلمه‌ای زندگی شما را تغییر می‌دهد» تقدیم شما خواهد شد. (اگر شهرستان هستید با هزینه‌ی پستی برای شما ارسال می‌کنم.)
  • یک فیلم بسیار مهم درباره‌ی زمان را تحویل شما می‌شود و شما آن را خواهید دید
  • یک فیلم سینمایی دیگر متناسب الگوی فکری و رفتاری شما معرفی خواهم کرد.
  • اگر لازم شد یک جزوه‌ی کوچک از مطالب بیان شده، هم خدمت شما تقدیم می‌کنم.
  • در زمان مشاوره و در طول دوره تلاش می‌کنم خلاصه‌ی از افکار و سوالات شما در حین حرف زدن بنویسم و این را خدمت شما تقدیم کنم. این نوشته‌ها بعداً برای شناخت خودتان و رفع ایرادات فکری و رفتاری شما بسیار مفید خواهد بود.
  • ویدیوی سخنرانی آموزشی مرتبط با شما را از مجموعه‌ی تد معرفی خواهم کرد.
 

می‌خواهیم یک هدف و تنها اولویت زندگی‌مان را کشف و روی آن قفل شویم

این بهترین جمله‌ای است که می‌توانم در وصف این دوره بگویم. اگر پیگیر نوشته‌ها بوده باشد حتما به یاد دارید که من چگونه فقط و فقط روی یک کلمه و هدف زندگی متمرکز شده‌ام که دیگر همه آن را می‌دانند و می‌شناسند «زمان» و به این سوال هم پاسخ داده‌ام: آیا فقط مدیریت زمان؟  بعدها که کمی جلوتر آمدم با یک تعهدنامه‌ی کتبی که نوشتم، امضا کردم و منتشرش کردم (اینجا ببینید) خود را متعهد مسیری که داشتم کردم، این‌ها از جمله‌ی تجربه‌های گوناگونی است که قرار است باهم درباره‌اش صحبت کنیم.

هیچ شعاری در کار نیست

قرار نیست هیچ تغییر یکباره و یک‌دفعه‌ای رخ بدهد. نه من این ادعا را دارم و نه اگر کسی چنین ادعایی کرد شما باور کنید. قرار است بیشتر از خود هدف، راه رسیدن به یک هدف و شیوه‌ی تعیین هدف را یاد بگیریم. اهل شعار دادن نیستم، ولی آدم بسیار امیدواری هستم و فکر می‌کنم کسی که باور و امید دارد می‌تواند زندگی شایسته‌ی خود را بسازد. در دوره‌ی ذره‌بین درباره‌ی اینها صحبت خواهیم کرد.

  شرایط ثبت نام: ظرفیت دوره ۱۰ نفر است. (ظرفیت دوره تکمیل شد)  خبر تکمیل ظرفیت — هزینه‌ی دوره‌ی آموزشی حضوری (در تهران) …… هزار تومان . — هزینه‌ی دوره‌ی آموزشی آنلاین….. هزار تومان (اگر تهران هستید، پیشنهاد من شرکت در دوره‌ی حضوری است.)   شماره کارت برای واریز وجه:

۶۰۳۷۶۹۷۴۴۷۵۵۴۳۷۶

بانک صادرات – بنام سجاد سلیمانی   مهلت ثبت نام تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ۹۶  

سوالات بیشتر را زیر همین پست در کامنت‌ها بنویسید. اگر تمایل داشتید می‌توانید به تلگرام من به شماره‌ی شناسه (ID) زیر پیام ارسال کنید.

@SoleimaniSajad

در بخش تماس با من هم می‌توانید سوالات خود را بپرسید.  

امیدوارم سال آینده با تکیه بر توانمندی‌های خود و رسیدن به اولویت یک زندگی‌تان، زندگی خود و خوشی را بسازید. سال آینده هم با دوره‌های جدید در خدمت دوستان خواهم بود.

  سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )  

https://goo.gl/HGC3Q3

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

3 thoughts on “ثبت نام دوره‌ی آموزشی خصوصی تک‌نفره‌ «ذره‌بین» (آنلاین یا حضوری) آغاز شد

  1. Pingback: چالش صد روز تا نوروز - سجاد سلیمانی

    • سجاد سلیمانی says:

      آدمی بی‌مخاطب، بی‌هویت است.
      من ممنونم که شما هستی و و زمان ارزشمندت را اینجا صرف می‌کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.